Vo februári Fpt Slovakia nadviazala na minuloročnú PLAY IT kampaň, ktorá bola aj rečou čísel veľmi úspešná.

post[3]Spoločnosť potrebovala premostiť, ale zároveň prísť s niečím novým, čo by dokázalo osloviť cieľovú skupinu (junior a čiastočne mid level IT-čkárov). Zrodil sa nový claim, nová “postavička”, ktorú kampaň komunikovala a mechanika celej kampane. „ThinkIT.like a Big Head“.

Novú kampaň košické FPT-čko spustilo na veľtrhoch práce, pričom začalo na najväčšom na Slovensku – Profesia Days a potom sa presunulo do Košíc, keďže na východe pôsobí. Tím recruiterov sa riadne vybláznil a tu je zopár čísel. Dokázali sme prilákať k nášmu stánku takmer 650 účastníkov veľtrhov. Tí si urobili cez 800 printových fotiek, 100-ka z nich si svoje GIF-ka zaslala na email a takmer 200-ka na fb, kde sme vďaka organickému zdieľaniu dokázali osloviť dokopy takmer 30 tisíc ľudí. www.thinkit.sk

A výsledok. Viac ako 370 % nárast obdržaných CVs od kandidátov na naše otvorené pozície. Okrem toho  na veľtrhoch práce firma komunikovala nové TECH programy (FPT TEST a SAP HUB), ktorých pilotnú realizáciu spustila iba 2 týždne po zatvorení brán posledného job fair-u. Boli sme milo prekvapení vysokým záujmom zo strany verejnosti, keď sa počet registrovaných kandidátov zastavil na počte 178. www.testhub.fpt.sk a www.saphub.fpt.sk

Logo with new claimCelá kampaň bola podporená komunikáciu v online priestore. Vďaka 5-tim článkom v období 3 mesiacov (FEB – APR) sme dokázali osloviť takmer 40 tis. ľudí, ktorý o našej spoločnosti teraz vedia určite viac.

Ale príbeh pokračuje…. v najbližšom období spoločnosť chystá nasadiť nový (re)brand pod názvom FPT.ThinkIT. FPT Summer School bude mať tento rok už 6-te narodeniny a čoskoro odpálime aj kampaň cielenú na seniorných IT-čkárov. FPT #ThinkIT